برگزاری نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی با مدیرکل کمیته امدادامام(ره) مازندران
کد خبر: 4146528
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

برگزاری نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی با مدیرکل کمیته امدادامام(ره) مازندران

نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی با مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران، در خصوص ساخت مسکن محرومان و اشتغال در نقاط محروم استان مازندران برگزار شد.

نشست هم اندیشی گروه های جهادی با مدیر کل کمیته امدادامام(ره) مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، نشست هم‌اندیشی گروه های جهادی با مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران، 18 خردادماه  در خصوص ساخت مسکن محرومان و اشتغال در نقاط محروم استان مازندران برگزار شد.

در این نشست، میثم معافی، مدیر کل کمیته امدادامام(ره) مازندران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای فاصله گرفتن از تصدی گری و نقش نظارت و پشتیبانی بر امور، گفت: اولویت ما در ارائه خدمات به نیازمندان گروه‌های جهادی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت گروه‌های جهادی در انجام فعالیت‌های مهم در حوزه مسکن، اشتغال، درمان و... به زودی در قالب  تفاهم نامه‌های همکاری ارائه خدمات به گروه های جهادی واگذار خواهد شد‌.

معافی با اشاره به  تاکید رهبری  بر حاکمیت حلقه های میانی جامعه و تشکیل هسته‌های کوچک مقاومت، تصریح کرد: هسته‌های کوچک مقاومت در حال شکل‌گیری است و هزار سنگرهای زیادی در حوزه جنگ اقتصادی در محله‌های استان ایجاد شده، که عامل برکات فراوانی است.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران با بیان اینکه برکت نام امام خمینی (ره) و اعتماد مردم به این نهاد، کمک مومنانه اعجاز کمیته امداد است و هیچ مشکل مالی و اعتباری نداریم. خاطرنشان کرد: با کمک گروه‌های جهادی تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت روستاها با ارائه آموزش‌های رایگان در جهت رفع فقر مهارتی و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha