مربیان جلسات خانگی قرآن در البرز بیمه می‌شوند
کد خبر: 4146259
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

مربیان جلسات خانگی قرآن در البرز بیمه می‌شوند

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز گفت: مسئولان و مربیان جلسات خانگی قرآن که فاقد بیمه هستند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

فرخ لقا پورمختارمدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به‌منظور تحت پوشش قرار گرفتن مسئولان و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم که فاقد بیمه و بازنشستگی هستند، اقداماتی انجام داده است و بر این اساس مربیان و مسئولان جلسات خانگی قرآن در البرز بیمه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خدماتی که افراد تحت پوشش این بیمه برخوردار می‌شوند شامل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت خواهد بود، افزود: افرادی که تحت پوشش این صندوق قرار می‌گیرند می‌توانند سوابق بیمه‌ای خود را به سایر صندوق‌های بیمه‌ای انتقال دهند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز گفت: افرادی که مایل به استفاده از خدمات بیمه‌ای یاده شده هستند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک «https://portal.jkqk.ir/user/login» اقدام کنن و یا به دفتر اتحادیه قرآنی استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha