اجرای ۵۰۰ ویژه‌برنامه همزمان با هفته مقاومت در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4142991
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

اجرای ۵۰۰ ویژه‌برنامه همزمان با هفته مقاومت در چهارمحال‌وبختیاری

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌و‌بختیاری از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته مقاومت در این استان خبر داد.

علی افضلی، جانشین فرمانده سپاه چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌ افضلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) امروز، دوم خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و روز دزفول، با تبریک ایام دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: دفاع مقدس و فتح خرمشهر به الگوی بسیار موفق برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده و موفقیت‌های نیروهای مسلح همچون بازگشت ظفرمندانه ناوگروه 86 ارتش از سفر دور دنیا نشان‌دهنده محقق شدن راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگوشدن مبارزات رزمندگان ماست.

افضلی افزود: یکی از درس‌های حماسه خرمشهر این است که خداوند در اوج ناامیدی، نصرت خود را بر سر رزمندگان اسلام نازل کرد و همین نگاه در اندیشه‌های مقام معظم رهبری نیز قابل رؤیت است.

وی به عناوین و محور‌های کلی برنامه‌های هفته مقاومت در استان اشاره کرد و گفت: همزمان با این ایام، 500 عنوان برنامه در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها در 29 محور کلی در دهه کرامت اجرا می‌شود.

افضلی در خصوص محور‌های ۲۹گانه برنامه هفته مقاومت و ایثار، بیان کرد: برگزاری نشست‌های خبری فرماندهان نواحی مقاومت با اصحاب رسانه، دیدار خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، غبارروبی و برگزاری رژه‌های خودرویی و موتوری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی برنامه‌های جشن دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوی، نشر تولیدات فرهنگی و فعالیت‌هایی در فضای مجازی، اجرای سرود‌های پاتوقی و خیابانی، افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از طرح‌های محرومیت‌زدایی در بسیج سازندگی استان و قرار‌گاه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی و گشت‌های محله‌محور و مانور‌های نمایش قدرت را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان گفت: برنامه فرهنگی و هنری کتاب‌خوانی، نقاشی و تولیدات هنری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری بصیرتی و سبک زندگی، برگزاری کارگاه‌های مهارت خانواده، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی، پویش نذر خون و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و برپایی ایستگاه‌های سلامت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha