برپایی جشن «حجاب برتر» برای ۳۰ دانش‌آموز شهرکردی
کد خبر: 4140196
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

برپایی جشن «حجاب برتر» برای ۳۰ دانش‌آموز شهرکردی

جشن «حجاب برتر» ۳۰ دانش‌آموز مدارس شهرستان شهرکرد در حاشیه نمایشگاه کتاب‌، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

جشن چادر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جشن چادری شدن ۳۰ دانش‌آموز مدارس شهرستان شهرکرد امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حاشیه نمایشگاه کتاب‌، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

به‌همت بانوان طرح امین مدارس شهرستان شهرکرد و با کمک اداره‌کل آموزش و پرورش استان و معاونت تبلیغ حوزه علمیه، برنامه اهدای چادر به ۳۰ دانش‌آموز مدارس شهرکرد که به تازگی حجاب برتر و کامل یعنی چادر را انتخاب کرده‌اند، برگزار شد.

این برنامه با حضور بانوان تازه‌مسلمان شده از کشورهای الجزایر، نیکاراگوئه، فرانسه و برزیل همراه بود که در این ایام میهمان مردم چهارمحال‌وبختیاری هستند.

براساس اعلام روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه قرآن استان، با حضور «عیسی خورشیدی»، حافظ بین‌المللی قرآن یک کارگاه تخصصی حفظ قرآن کریم از ساعت ۱۷ امروز برگزار خواهد شد.

کارگاه تخصصی قرائت قرآن نیز برنامه دیگری است که با تدریس «محسن مولوی»، قاری و مدرس قرآن کریم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در محل نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha