دستانی که تلاش را جایگزین حرف و شعار می‌کنند
کد خبر: 4139408
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

دستانی که تلاش را جایگزین حرف و شعار می‌کنند

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در پیامی این روز را به امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن هجدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پیامی صادر کرد.

وی در این پیام آورده است: 

«نام جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت به همنوع و  احساس مسئولیت انسان‌های شریف، تلاشگر و سختکوش گره خورده است، انسان‌هایی از جنس فرشتگان که در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری حادثه‌دیدگان و نیازمندان می‌شتابند.

به یقین دست‌هایی که برای کاستن آلام بشری، تلاش را جایگزین حرف و شعار می‌کنند و از سرمای زمستان و داغی تابستان بیمی به دل راه نمی‌دهند، مقدس‌ترین و زیباترین تندیس‌های نوع دوستی هستند که در قالب امدادگران جمعیت هلال احمر شناخته می‌شوند.

روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است، برای پاسداشت خدمات انسان‌دوستانه و داوطلبانه طلایه‌داران مهرورزی و پرچمداران نوعدوستی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که همه توان خود را در خدمت به ایران اسلامی بسیج کرده و همواره در صف مقدم مقابله با حوادث و بحران‌ها پیشتاز بودند.

بی‌تردید آسیب‌دیدگان حوادث، در راه‌ماندگان، مصیبت‌دیدگان و همه آنهایی که در لحظات اضطرار لباس سپید و سرخ هلال احمر را در مقابل خود می‌بینند که بی هیچ منتی سراسیمه در مسیر امدادرسانی به سوی آنان در حرکتند، بارقه‌ای از امید در دل‌های مضطربشان روشن می‌شود.

ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای امدادگر به عنوان پیام آوران راستین عرصه خدمت، هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را صمیمانه به مدیران، بازنشستگان، کارکنان، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوان و خیران جمعیت هلال احمر استان تبریک عرض کرده و امیدوارم همواره در پیشبرد اهداف متعالی و بشردوستانه این نهاد مقدس سربلند و موفق باشید و امیدوارم در سایه اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان شاهد کمترین آسیب در حوادث و سوانح به هم استانی‌های یزدی باشیم و همه در صحت و سلامت مسیر رشد و پیشرفت استان را با سرعتی مضاعف بپیماییم.»

انتهای پیام
captcha