مرحله نهایی ششمین دوره «شوق تلاوت» برگزار می‌شود + اسامی داوران
کد خبر: 4139222
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
در ساری

مرحله نهایی ششمین دوره «شوق تلاوت» برگزار می‌شود + اسامی داوران

مرحله نهایی ششمین دوره رقابت‌های شوق تلاوت از 25 تا 28 اردیبهشت‌ماه در ساری برگزار می‌شود.

مرحله نهایی ششمین دوره رقابت‌های شوق تلاوتبه گزارش ایکنا، مرحله نهایی ششمین دوره رقابت‌های شوق تلاوت از 25 تا 28 اردیبهشت‌ماه در مازندران و به میزبانی ساری برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات که با اجرای مهدی صفری، مجری شبکه قرآن و معارف سیما همراه است با قضاوت داورانی چون مهدی قره‌شیخلو در بخش تجوید، محمود لطفی‌نیا در بخش لحن، حمیدرضا احمدی‌وفا در بخش صوت و حسن حکیم‌باشی در بخش وقف و ابتدا همراه است و طی این دوره قاری بین‌المللی کشورمان سعید پرویزی به عنوان استادراهنما حضور خواهد داشت.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی ششمین دوره رقابت‌های شوق تلاوت در بخش پسران، پس از داوری آثار ارسالی (در هشتم اردیبهشت‌ماه) تعیین شد که قریب به 35 نوجوان در رشته‌های قرائت غیر تقلیدی(آزاد) و قرائت تقلیدی سبک‌های استادان مصطفی اسماعیل، منشاوی و عبدالباسط با هم رقابت خواهند کرد. (اسامی فینالیست‌های ششمین دوره رقابت‌های شوق تلاوت)

همچین مرحله نهایی بخش دختران با قضاوت راحله اسکندری و لیلا بایست همزمان با مرحله نیمه‌نهایی بخش پسران در رشته قرائت تقلیدی به سبک‌های اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و محمد صدیق منشاوی انجام شد که از چهار نفر برگزیده همزمان با اختتامیه مرحله نهایی پسران در ساری، تجلیل می‌شود.

اسامی دختران برگزیده طرح ملی تلاوت

نشست خبری تشریح جزئیات برنامه‌های مرحله نهایی ششمین دوره رقابت های قرآنی شوق تلاوت سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه از ساعت 10:30 در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود.

همچنین ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپا می‌شود. 

انتهای پیام
captcha