مرحله استانی مسابقات قرآن هلال‌احمر لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4138475
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

مرحله استانی مسابقات قرآن هلال‌احمر لرستان برگزار شد + عکس

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام جمعیت هلال‌احمر لرستان با حضور ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

عکس | مرحله استانی مسابقات قرآن هلال‌احمر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر لرستان، امروز، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در‌ حسینیه حبیب ابن‌مظاهر خرم‌آباد برگزار شد.

ولی بهاروند، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر لرستان در حاشیه برگزاری این مسابقات، گفت: در این دوره از مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، شرکت‌‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر نهج‌البلاغه و احکام با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه منابع رشته تفسیر این مسابقات، تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه یاسین و در رشته نهج‌البلاغه ترجمه و شرح نامه امام علی(ع) به امام حسن(ع) با محوریت نامه ۳۱ است، افزود: شرکت کنندگان در رشته احکام در حد احکام عمومی از توضیح‌المسائل مراجع عظام و در رشته حفظ در اجزاء یک، سه، پنج، ۱۰، ۱۵ و حفظ کل قرآن کریم با هم به رقابت می‌پردازند.

بهاروند از شرکت ۱۰۰ نفر در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد و اضافه: در برگزاری این مسابقات از ظرفیت داوران بومی استان ازجمله عزت‌الله گوشه‌ای، حسین قائدرحمت و سیدمحمد شاهرخی استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha