آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان در سمنان برگزار شد
کد خبر: 4138471
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان در سمنان برگزار شد

آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان سمنان شب گذشته، 13 اردیبهشت در سالن هلال احمر این استان برگزار شد.

معلمبه گزارش ایکنا از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان، شب گذشته، 13 اردیبهشت در آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان سمنان در سالن هلال احمر این شهرستان گفت: با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی، ساختار مادر و مرکزی کشور ما فرهنگ است.

وی ادامه داد: رفع چالش در هر بخش مستلزم ریشه‌یابی فرهنگی است که در این راستا با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری، حتی فرهنگ مصرف‌گرایی جامعه که محدودیت‌هایی را در منابع ایجاد می کند، نیاز به ریشه‌یابی فرهنگی دارد.

فرماندار سمنان با بیان اینکه سازندگی یک نسل زمانی اتفاق می‌افتد که آن نسل تحت آموزش معلمانی باشد که در کنار تعلیم، نقش مهم تربیت را فراموش نکنند یادآور شد: اگر در کنار تعلیم، تربیت فراموش شود، به طور قطع با چالشهای فرهنگی در جامعه روبرو می‌شویم.

بهرامی با اشاره به حوادث ماههای آخر سال گذشته، اظهار کرد: در حوادث اخیر بسیاری از مشکلات خود را توانستیم با رویکرد فرهنگی پشت سر بگذاریم، نه با رویکرد امنیتی؛ معلمان با رفتار و اعمال خود می‌توانند تاثیرات مثبتی بر جامعه بگذارند.

همچنین آیین تجلیل از فرهنگیان شهرستان سمنان ، با اجرای سرود، ورزش باستانی، گروه نمایشی و همچنین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha