توزیع ۳۲ میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی
کد خبر: 4137953
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

توزیع ۳۲ میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان از توزیع ۳۲ میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و افزود: این بسته‌ها در قالب رزمایش همدلی و احسان توزیع می‌شود.

ارسالی// توزیع ۳۲ میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان، صبح امروز، 12 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دهمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی، گفت: فاز اول مرحله دهم رزمایش همدلی و احسان استان با حضور نماینده ولی فقیه به میزبانی مسجد الغدیر سمنان آغاز و در آن بسته‌های معیشتی تأمین و گردآوری شد.

وی ادامه داد: این مرحله نیز با توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین محرومان استان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شده که در این راستا چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در این مرحله توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با تأکید بر اینکه خدمات ستاد اجرایی به صورت عادلانه در تمام نقاط کم برخوردار استان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: برای توزیع این بسته‌ها و کمک‌های معیشتی از گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی کمک گرفته شده است.

احمدی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان واقعی توسط ۱۰۰ گروه جهادی همکار ستاد اجرایی در هشت شهرستان استان سمنان صورت گرفته افزود: از امروز توزیع این بسته‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha