مشارکت فعالان قرآنی البرز در رویداد ملی خلاقیت و نوآوری قرآنی «عصر قرآن»
کد خبر: 4137741
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

مشارکت فعالان قرآنی البرز در رویداد ملی خلاقیت و نوآوری قرآنی «عصر قرآن»

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز از اعلام فراخوان برگزاری رویداد ملی خلاقیت و نوآوری قرآنی «عصر قرآن» در این استان خبر داد.

فرخ لقا پورمختار مدیرعامل اتحادیه‌ موسسات قرآنی البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعلام فرخوان برگزاری رویداد ملی خلاقیت و نوآوری قرآنی «عصر قرآن» در این استان خبر داد و گفت: این رویداد به همت مرکز نوآوری «یهدین» با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه فعالان و اعضای جامعه قرآنی علاقه‌مند به حوزه معارف و نوآوری می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، افزود: تبلیغ و ترویج معارف قرآنی، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های قرآنی، محصولات حوزه سبک زندگی قرآنی، نشر آثار مکتوب قرآنی و آموزش‌های قرآنی از محورهای این فراخوان است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز یادآور شد: علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند و در این بازه زمانی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت yahdin.ir مراجعه کنند.

پورمختار تصریح کرد: تیم‌های برتر این رویداد از مزایایی چون سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت برای برندسازی و تجاری‌سازی ایده‌ها برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha