طرح قرآنی «نفحات» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4137702
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

طرح قرآنی «نفحات» در یزد اجرا می‌شود

دبیر اجرایی طرح قرآنی نفحات گفت: این طرح ویژه‌ دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد با محوریت حفظ جزءِ سی قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر در آیات برگزار می‌شود.

طرح قرآنی «نفحات» در یزدصادق محمدی، دبیر اجرایی طرح قرآنی «نفحات» در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: طرح قرآنی «نفحات» ویژه‌ دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد و در راستای طرح ملی حفظ قرآن کریم به همت دارالقرآن و العترة شهید حاج حسن دانش و همکاری مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان برگزار می‌شود.

وی از اجرای این طرح با محوریت حفظ جزءِ سی قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر در آیات خبر داد و اعطای گواهی ضمن خدمت آموزش و پرورش، اعطای گواهی معتبر از طرف دارالقرآن شهید دانش و دانشگاه فرهنگیان، اهدای جوایز نقدی ارزنده، گزینش برای ادامه‌ روند حفظ قرآن زیر نظر استاد و اولویت شرکت در طرح تابستانه «رحله» را از امتیازات این طرح بیان کرد.

دبیر اجرایی طرح قرآنی نفحات، مهلت ثبت‌نام در این طرح را 15 اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح قرآنی می‌توانند مشخصات خود را به شماره 09214197805 یا نشانی @Mhmalki81 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha