کارگران ستون کشور برای حرکت رو به جلو و توسعه و آبادانی هستند
کد خبر: 4137024
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

کارگران ستون کشور برای حرکت رو به جلو و توسعه و آبادانی هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم تحقق شعار سال و ارتقا وضعیت زندگی اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران تأکید کرد و گفت: کارگران ستون کشور برای حرکت رو به جلو و توسعه و آبادانی هستند و باید قدردان تلاش آنان بود.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه گذشته، هفتم اردیبهشت در آیین افتتاح مرکز بهداشت کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: کارگران چند ویژگی دارند که آنها را از دیگران متمایز می‌کند که مهم‌ترین آن شرافت است.

وی با بیان اینکه کارگران تکیه‌گاه جامعه هستند و چرخ‌های تولید روی شانه های آنها می‌چرخد، افزود: حتی کارگران ساده ساختمانی هم در زندگی روزمره جامعه تاثیرگذار هستند و نبود آنها بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه توسعه بیش از پیش واحدهای تولیدی در استان در کنار رونق اقتصاد و اشتغالزایی، نقش مهمی در مهار تورم دارد، گفت: واحد تولیدی لاستیک بارز از ظرفیت‌های بسیار خوب تولیدی در سطح استان، افتخاری برای کردستان است.

وی با بیان اینکه برخی از انسان‌ها با هر نوع اقدامی سعی می‌کند راه ۱۰۰ساله را یک شبه طی کنند، یادآور شد: اما کارگران در زندگی همواره در تلاش هستند با تلاش و عرق جبین، نان و روزی حلال سر سفره خانواده ببرند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کارخانه بارز غیر از اینکه یک مجموعه صنعتی قوی است، یادآور شد: مجموعه کارگری این واحد تولیدی نیز ظرفیت و سرمایه‌ای برای استان است که باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام
captcha