کارگران با تلاش شبانه‌روزی مانع توقف چرخ تولید شده‌اند
کد خبر: 4136852
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

کارگران با تلاش شبانه‌روزی مانع توقف چرخ تولید شده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، کارگران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی دشمن خواند و خاطرنشان کرد: کارگران با تلاش شبانه روزی در برابر تحریم های ظالمانه و غیر انسانی ایستادگی کرده و مانع توقف چرخ تولید شده‌اند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 7 اردیبهشت‌ماه، به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار جمعی از تشکل‌های کارگری استان، کارگران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی دشمن خواند و خاطرنشان کرد: کارگران با تلاش شبانه روزی در برابر تحریم های ظالمانه و غیر انسانی ایستادگی کرده و مانع توقف چرخ تولید شده‌اند.

وی تصریح کرد: همه تلاش دشمن در سال گذشته بر قشر کارگر و اصناف متمرکز بود تا به زعم خود با کشیدن آنان به اعتصاب ، پروژه شکست خورده اغتشاشات را احیا کند.

آل‌هاشم، اضافه کرد: جامعه کارگری همچنان یکی از مکانهای مهم برای اجرای طرح های شوم دشمنان است و جا دارد دستگاه‌های مسئول تدابیر لازم را برای مدیریت زندگی این قشر اتخاذ کنند.

امام جمعه تبریز افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران واقعیت انکار ناپذیر است و باید با اولویت مرتفع شود و بهانه به دست دشمن نیفتد.

وی یادآور شد: کارگران در همه دوران به ویژه در دفاع مقدس به خوبی درخشیده‌اند و به طور قطع در این جنگ اقتصادی هم سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام
captcha