اجرای طرح «کوچه‌های کریمانه» در مناطق محروم البرز
کد خبر: 4134684
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

اجرای طرح «کوچه‌های کریمانه» در مناطق محروم البرز

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی البرز از اجرای طرح «کوچه‌های کریمانه» همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از سوی گروه‌های جهادی دانشجویی در این استان خبر داد.

بسیج دانشجویی

جعفر فلاح‌نژاد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح کوچه‌های کریمانه از سوی گروه‌های جهادی دانشجویی در این استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در مناطق حاشیه‌نشین شهرهای استان اجرا می‌شود، افزود: این طرح ذیل پویش ملی سفره‌دار جمعیت امام حسن(ع) از سوی دانشجویان جهادگر بسیجی اجرا و همچنان ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی دانشجویی در راستای کمک به اهالی مناطق حاشیه شهرهای استان در ماه مبارک رمضان نیز فعالیت خود را ادامه داده است، افزود: دانشجویان داوطلب در قالب گروه‌های جهادی وابسته بسیج دانشجویی البرز، لیالی قدر را در کنار اهالی مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرهای مناطق هدف گروه‌های جهادی بودند و اقدام به خدمت‌رسانی کردند‌.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی البرز از ویزیت و توزیع دارو بین نیازمندان و اهالی محلات حاشیه شهرهای این استان نیز خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی، کمک مؤمنانه و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) به همت گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان در مناطق حاشیه‌نشین شهرها برگزار شد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در این ایام گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز اقدام به طبخ و توزیع غذا برای افطاری و سحری بین نیازمندان می‌کنند که این کار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha