پایان اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در البرز
کد خبر: 4134206
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

پایان اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در البرز

ثبت‌نام در مراکز تخصصی حفظ یک‌ساله قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان از ۱۵ فروردین‌ماه آغاز شده است و آخرین مهلت ثبت‌نام در این مراکز پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شده است.

حفظ قرآن کریم

به گزارش ایکنا از البرز، ثبت‌نام در مراکز تخصصی حفظ یک‌ساله قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان از ۱۵ فروردین‌ماه آغاز شده است و آخرین مهلت ثبت‌نام در این مراکز پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شده است.

ثبت‌نام در این مراکز ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ سال انجام می‌شود و متقاضیان برای شرکت در دوره یک‌ساله حفظ کل قرآن باید یک سال مرخصی تحصیلی بگیرند. افراد متقاضی در این مراکز باید بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط بوده و مجرد باشند.

ثبت‌نام در این مراکز از طریق سایت مؤسسه به آدرس https://beytolahzan.ir انجام می‌شود و بعد از ثبت‌نام و انجام آزمون ورودی، داوطلبان وارد دوره آزمایشی که ۴۵ تا ۵۰ روز طول می‌کشد خواهد شد که این دوره از اواخر تیر‌ماه تا اوایل شهریورماه ادامه خواهد داشت و بعد از قبولی در آزمون پایانی این دوره، داوطلبان می‌توانند به دوره اصلی راه پیدا کنند.

قرآن‌آموزان این دوره علاوه بر حفظ قرآن و تسلط به ترجمه و مفاهیم آیات، از سایر برنامه‌های جانبی نظیر آشنایی با تجوید قرآن کریم، کلاس اخلاق، برنامه‌های فرهنگی و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، برنامه‌های روزانه و هفتگی ورزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی مستمر، محافل انس با قرآن و بسیاری برنامه‌های متنوع دیگر نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha