اجرای طرح افطاری در مناطق محروم البرز
کد خبر: 4133065
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

اجرای طرح افطاری در مناطق محروم البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: طرح افطاری با همکاری کانون‌های مساجد استان، هر روز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد محله‌های کم‌برخوردار و محروم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح افطاری در مناطق محروم استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج سنت حسنه اطعام با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب تهیه اقلام غذایی جهت افطار خانواده‌های نیازمند در استان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با تأکید بر اینکه سنت حسنه افطاری براساس سادگی و سبک زندگی اسلامی و دوری از تجمل و اسراف، باید هرچه بیشتر در جامعه نهادینه شود، بیان کرد: امیدواریم این فرهنگ و سنت حسنه با مشارکت مردم و خیران افزایش و ادامه پیدا کند.

شکری در پایان به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان مناطق مختلف شهری و روستایی استان با همکاری مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با حمایت خیران بسته‌های معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha