پیوستن ۱۱ هزار جلسه خانگی قرآن به پویش ستاره‌های زمین + فیلم
کد خبر: 4131019
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

پیوستن ۱۱ هزار جلسه خانگی قرآن به پویش ستاره‌های زمین + فیلم

دبیر پویش ستاره‌های زمین از پیوستن ۱۱ هزار جلسه خانگی قرآن به این پویش خبر داد و گفت: در پویش رسانه‌ای ستاره‌های زمین از خانواده‌های ایرانی درخواست شده تا سر سفره افطار، به صورت جمعی سوره مبارکه «قدر» را بخوانند.

به گزارش ایکنا، پویش «ستاره‌های زمین» در ماه مبارک رمضان سال گذشته در راستای ترویج سنت حسنه جلسات خانگی قرآن کریم راه‌اندازی شد و امسال نیز در قالب و شیوه‌های متنوع مجدد در حال اجراست.


بیشتر بخوانید؛


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر پویش ستاره‌های زمین در این خصوص با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان برای دومین سال پیاپی پویش «ستاره‌های زمین» در حال اجراست، گفت: خادم قرآن در قرارگاه‌های جلسات خانگی سراسر کشور زمینه شناسایی، توسعه و گسترش جلسات خانگی را که یکی از سنت‌های بسیار زیبای ایرانی و اسلامی است، فراهم می‌کنند.

وی افزود: با توجه به زحماتی که خادمان قرآن در این قرارگاه متحمل شده‌اند تا به حال ۱۱ هزار جلسه خانگی به این پویش پیوسته‌اند و از خدماتی که این قرارگاه در حوزه تولید محتوا، برگزاری دوره‌های تربیت مربی، برپایی مسابقات ویژه اعضای جلسات خانگی قرآن، اهدای پرچم متبرک رضوی و فاطمی برای جلسات و دیگر خدماتی که عزیزان می‌توانند با مراجعه به سایت و کانال جلسات خانگی قرآن از آن مطلع شوند، فراهم می‌کنند و این اقدامات را انجام می‌دهند.

پیوستن ۱۱ هزار جلسه خانگی قرآن به پویش ستاره‌های زمین/ نمایشگاه قرآن میزبان جلسات خانگی قرآن

دبیر پویش ستاره‌های زمین تصریح کرد: در پویش رسانه‌ای ستاره‌های زمین از خانواده‌های ایرانی درخواست شده تا سر سفره افطار، به صورت جمعی سوره «قدر» بخوانند و یک جلسه خانگی قرآن را در نهایت سادگی، همدلی، شیرینی، راحتی، آسانی و با صمیمیت برگزار کنند تا زمینه‌ای برای برگزاری جلسات قرآنی در تمامی خانه‌های ایرانی فراهم باشد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا از هدایای ۱۱۴ سفر زیارتی خانوادگی بهره‌مند شوند. همچنین برای ارسال آثار شامل عکس و فیلم به این مسابقه بایستی وارد سایت پویش به نشانی setare ۱۱۴.ir بشوند و بر روی دکمه دریافت هدیه کلیک کنند.

پیوستن ۱۱ هزار جلسه خانگی قرآن به پویش ستاره‌های زمین/ نمایشگاه قرآن میزبان جلسات خانگی قرآن

در کنار این موارد و همزمان با راه‌اندازی این پویش، با آغاز به کار سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، غرفه‌ای با همین عنوان راه‌اندازی و میزبان علاقه‌مندان و جلسات خانگی قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha