برپایی 30 محفل قرآنی در البرز
کد خبر: 4130075
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

برپایی 30 محفل قرآنی در البرز

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان البرز از اجرای برنامه‌های شاخص قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: برگزاری 30 محفل قرآنی از جمله این برنامه‌هاست.

محفل انس با قرآن

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای برنامه‌های شاخص قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در البرز توسط این اتحادیه خبر داد و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و راز و نیاز به درگاه خداوند متعال است و این فرصت را نباید از دست داد.

وی افزود: ماه رمضان فرصت مغتنمی ایجاد کرده تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های آن برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی زمینه رشد و بالندگی معرفتی و معنوی را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

این مسئول، به برنامه‌های اجرایی این اتحادیه از جمله اجرای ۳۰ محفل قرآنی، برپایی جشن رمضان ویژه روزه اولی‌ها، تجلیل از فعالین قرآنی استان و برگزاری محفل قرآنی ویژه قاریان نوجوان استان اشاره کرد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان البرز به برپایی محافل انس با قرآن با محوریت تفسیر سوره محمد رسول‌الله(ص) اشاره کرد و گفت: این محفل یکی از برنامه‌های شاخص اجرایی در سطح شهر البرز در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تشویق نوجوانان و جوانان برای حضور پرشورتر در برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام
captcha