فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از مناطق زلزله‌زده خوی بازدید کرد
کد خبر: 4129827
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از مناطق زلزله‌زده خوی بازدید کرد

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سفر به خوی از روستای زلزله‌زده «زاویه حسن‌خان» و «پسک» بازدید کرد.

بازدید فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از مناطق زلزله‌زده خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز، پنجم فروردین‌ماه، با حضور علی حیرانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان از مناطق زلزله‌زده در خوی بازدید و با ساکنان روستاهای «زاویه حسن‌خان» و «پسک» از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستم خداوند توفیق دهد در کارهای خیر پیشگام شویم، ادامه داد: وقتی در حال خدمت به مردم و انجام عملیات عمرانی هستیم، نباید دنبال نشان دادن آن به مافوق خود باشیم، بلکه باید باور کنیم، وقتی یک فرد سالمند یا کودک در سرما و گرما یک جان‌پناه به دست می‌آورد، خدا خودش می‌بیند، شاهد است و جزای خیر عطا خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از جهادگران فعال در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: امیدوارم خدمت به محرومان ذخیره آخرت گروه‌های جهادی شده، همچنین دعای زنان و مردان مؤمن گره‌گشای زندگی آنها در برهه‌های مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha