اجرای برنامه‌های ماه رمضان در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4129676
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

اجرای برنامه‌های ماه رمضان در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: تلاش ما این است که محتواهای جذاب و فاخر را با کمک مبلغان در بقاع متبرکه طی ایام ماه رمضان ارائه دهیم که مسافران بتوانند از آن استفاده کرده و تجربه سفری شیرین را به یادگار داشته باشند.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی در مورد فعالیت موقوفات و بقاع متبرکه در ایام نوروز و ماه رمضان اظهار کرد: طرح ضیافت الهی در آرامش بهاری در ۴۷ بقعه متبرکه خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۳۲ مبلغ دینی در برنامه‌های این طرح افزود: از این تعداد ۲۰ مبلغ از قم و ۱۲ مبلغ بومی خراسان‌جنوبی بوده و تلاش بر این است که محتواهای جذاب متناسب با سلیقه مخاطبان ارائه شود.

بخشی‌پور با بیان اینکه همچنین در بقاع متبرکه شاخص استان غرفه‌های کودک و نوجوان ایجاد شده که مبلغان دینی به اجرای برنامه‌های متناسب می‌پردازند، تصریح کرد: ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم و پاسخ به شبهات دینی از دیگر برنامه‌ها در بقاع متبرکه است.

وی با بیان اينکه از کمک خیران و در برخی از بقاع سفره‌های ساده افطاری را پهن خواهیم کرد، ادامه داد: موقوفاتی‌ با این مضمون در شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس و قائنات ثبت شده که در ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای برنامه‌ها در میلاد امام حسن مجتبی(ع)، وفات حضرت خدیجه(س) و همچنین شب‌های قدر در ۴۷ بقعه متبرکه استان، یادآور شد: تلاش ما این است که محتواهای جذاب و فاخر را با کمک مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان ارائه دهیم که تمامی سنین و مسافران بتوانند از آن استفاده کرده و تجربه سفری شیرین را به یادگار داشته باشند.

انتهای پیام
captcha