وقف‌های جدید براساس نیازسنجی‌های روز تعریف شود
کد خبر: 4129451
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

وقف‌های جدید براساس نیازسنجی‌های روز تعریف شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: در حوزه وقف‌های قرآنی و برای ادامه فعالیت‌های آموزشی در حوزه قرآن نیاز به مشارکت بیشتری داریم که در این حوزه نیازسنجی و مشاوره وقف را به کار بسته‌ایم.

حجت‌الاسلام حسن رحیمی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام حسین رحیمی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۶۵ وقف جدید ثمره نیک‌اندیشان خراسان‌جنوبی در سال گذشته شد.

وی ارزش این موقوفات را بیش از ۱۶ میلیارد تومان دانست و گفت: در راستای رفع نیازهای جامعه از طریق وقف، مراکز مشاوره وقف جدید در ادارات و بقاع متبرکه فعالیت کرده و مردم را به سمت وقف‌های جدید راهنمایی می‌کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: سعی می‌کنیم وقف‌های جدید را براساس آنچه در جامعه بدان نیاز داریم ایجاد و مردم را به این سمت هدایت کنیم.

رحیمی بیان کرد: در حوزه وقف‌های قرآنی و برای ادامه فعالیت‌های آموزشی در حوزه قرآن نیاز به مشارکت بیشتری داریم که در این حوزه نیازسنجی و مشاوره وقف را به کار بسته‌ایم؛ همچنین از ظرفیت وقف مشارکتی بهره می‌بریم.

وی یادآور شد: توجه به این اصول در سال جدید برای تعریف وقف‌های جدید مورد تاکید و بهره‌برداری خواهد گرفت و امیدواریم با این امر بتوانيم در حوزه‌ وقف‌های مغفول مانده و نیازمند توجه، وقف بیشتری را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام
captcha