اعلام برنامه‌های اتحادیه قرآنی البرز در ماه رمضان
کد خبر: 4129418
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

اعلام برنامه‌های اتحادیه قرآنی البرز در ماه رمضان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز از برگزاری ۲۵ برنامه شاخص قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

فرخ لقا پورمختارمدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای 25 برنامه شاخص قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در استان توسط این اتحادیه خبر داد و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و راز و نیاز به درگاه خداوند متعال است و این فرصت را نباید از دست داد.

وی افزود: ماه رمضان فرصت مغتنمی ایجاد کرده تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های آن برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی زمینه رشد و بالندگی معرفتی و معنوی را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

این مسئول بیان کرد: خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشته تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌ (ص) و ائمه اطهار ‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پربرکت این ماه صیقل دهیم.

پورمختار در ادامه به برنامه‌های اجرایی این اتحادیه از جمله اجرای محافل قرآنی، برپایی جشن رمضان ویژه روزه اولی‌ها، تجلیل از فعالین قرآنی استان و برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان نوجوان استان اشاره کرد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز همچنین به برپایی محافل انس با قرآن با محوریت تفسیر سوره محمد رسول‌الله (ص) اشاره کرد و گفت: این محفل یکی از برنامه‌های شاخص اجرایی در سطح شهر کرج در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تشویق نوجوانان و جوانان برای حضور پرشورتر در برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام
captcha