تحویل سال طلاب اردبیلی در کنار امدادگران هلال احمر
کد خبر: 4129315
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

تحویل سال طلاب اردبیلی در کنار امدادگران هلال احمر

دبیر کانون هلال احمر مدرسه علمیه ملاابراهیم اردبیل گفت: روحانیون این مدرسه علمیه با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سال جدید را با امدادگران هلال احمر استان آغاز کردند.

تحویل سال 1402به گزارش ایکنا از اردبیل، امیرمهدی گل‌آور، دبیر کانون هلال احمر مدرسه علمیه ملاابراهیم اردبیل، یکم فروردین‌ از حضور طلاب و روحانیون این مدرسه علمیه در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در جاده‌های اردبیل خبر داد و گفت: خادمین هلال‌احمر در لحظات تحویل سال از جمله خادمین نوروزی هستند که بدون چشم‌داشت با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات به یاری آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای می‌شتابند.

وی از حضور جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه ملا ابراهیم در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اردبیل خبر داد و گفت: امسال طلاب و اساتید این مدرسه علمیه تصمیم گرفتند با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات سال جدید را همراه با امدادگران هلال احمر آغاز کنند.

گل‌آور گفت: تبیین شعار سال اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان و اهدای بسته‌های فرهنگی به امدادگران هلال احمر ازجمله برنامه‌های لحظه تحوبیل سال طلاب و روحانیوین اردبیل با امدادگران جمعیت هلال احمر بود.

انتهای پیام
captcha