ویژه‌برنامه سال تحویل در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4129068
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

ویژه‌برنامه سال تحویل در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه سال تحویل «همراه با رفیق آسمانی من» در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: این مراسم همراه با روایتگری رزمندگان، شعرخوانی و رونمایی از سرود «بهار دل‌ها» همراه خواهد بود.

گلزار شهدای رشت

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید استان، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تبریک فرا رسیدن سال نو از برپایی ضیافتی عاشقانه همچون سال‌های گذشته همزمان با تحویل سال نو در جوار شهدا خبر داد و اظهار کرد: امسال ویژه‌برنامه تحویل ‌سال تحت عنوان «رفیق آسمانی من» ساعت ۲۲:۳۵ فردا، ۲۹ اسفندماه در صحن‌ مطهر گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود؛ این مراسم با روایتگری رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم، شعرخوانی شاعران آیینی استان و با رونمایی از سرود «بهار دل‌ها» همراه خواهد بود.

وی شهیدان را گلچین شده خداوند دانست و گفت: بی‌شک این افراد نظر کرده حضرت حق و به قول سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت شهید بودند و سند این حرف در وصیتنامه‌ها و روایات به‌جا مانده از آنان مشهود است.

داوطلب همنشینی با خانواده‌های معظم شهدا را که چشمه‌های زلال معرفت هستند باعث ایجاد آرامش روحی و راه‌گشای بسیاری از مسائل دانست و بیان کرد: با الگوگیری از سبک جهادی ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت بر هر مشکل و سختی می‌توان فائق شد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان وجود هشت هزار شهید والامقام در استان را نشان‌دهنده نقش و جایگاه ویژه مردم گیلان در مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: همه ما مدیون شهدا و از خود گذشتگی آنان هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است وظیفه یکایک مردان و زنان ملت بزرگ ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha