برپایی دوره‌ رمضانیه آموزش حفظ قرآن ویژه نونهالان در قطر
کد خبر: 4128653
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

برپایی دوره‌ رمضانیه آموزش حفظ قرآن ویژه نونهالان در قطر

دوازدهمین دوره رمضانیه آموزش حفظ قرآن نونهالان قطر در دو بخش دختران و پسران و ویژه گروه سنی 11 تا 14 سال در ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وب‌سایت روزنامه قطری «الرایة»، مؤسسه فرهنگی «کتارا» با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این دوره از 6 فروردین‌ماه 1402 مصادف با ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و نونهالان قطری متولدین سال‌های 2009 تا 2012 میلادی در دو بخش دختران و پسران می‌توانند در این دوره قرآنی شرکت کنند.

براساس این اطلاعیه، نام‌نویسی برای شرکت در دوازدهمین دوره آموزش حفظ قرآن تا اول فروردین 1402 ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مؤسسه فرهنگی «کتارا» به نشانی «www.katara.net» در این دوره شرکت کنند.
 
براساس اعلام مؤسسه کتارا، این دوره‌ در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته و بعد از نماز عصر برگزار خواهد شد که دوره ویژه پسران در مسجد جامع «کتارا» و دوره ویژه دختران در مسجد «الذهبی» برگزار خواهد شد.

آموزش نونهالان در این دوره با حضور گروهی از حافظان ماهر و مربیان مورد اعتماد وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر و متناسب با گروه‌های سنی شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

تقویت جنبه دینی و تربیتی در میان جوانان، تربیت نسلی آگاه و تقویت پیوند آن با هویت اسلامی و مبانی دین مبین اسلام از اهداف برپایی این دوره اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha