ترویج فرهنگ مهدویت محور برنامه‌های نیمه‌شعبان است
کد خبر: 4126907
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

ترویج فرهنگ مهدویت محور برنامه‌های نیمه‌شعبان است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های خلخال و کوثر گفت: نباید از هیچ تلاشی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت کوتاهی کرد چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما بیشتر از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است.

نیمه شعبانسیدسعید رحمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های خلخال و کوثر در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل ضمن اشاره به اهم برنامه‌های جشن نیمه شعبان و تبریک میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: برنامه های متعدد فرهنگی در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: توزیع ۱۰۰۰ لیوان شیر گرم به همراه پخش شیرینی و اقلام فرهنگی، غبارروبی امامزاده محمد صالح(ع) شهر خلخال، نورافشانی امامزاده سید دانیال(ع)، نورافشانی امامزاده عبدالله، راه‌اندازی کاروان شادی در امامزاده عبدالله کلور، برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در امامزاده امیر نعمت الله آل هاشم و مشارکت در برنامه‌های ستاد مراسمات جشن نیمه شعبان در شهرستان خلخال از اهم برنامه‌های روز نیمه شعبان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های خلخال و کوثر خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات ما بایستی برای برگزاری جشن عید نیمه شعبان همراه با ترویج برنامه‌های فرهنگی باشد.

رحمانی اظهار کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت کوتاهی کرد چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما بیشتر از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و امیدواریم همکاری‌های لازم در این زمینه بیش از پیش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha