اعلام ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4126651
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

اعلام ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) در شب و روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، مراسم شب ولادت امام زمان(عج)، سه‌شنبه، 16 اسفندماه همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید ابراهیم هاشمیان و قرائت دعای توسل و مدیحه‌سرایی علی مهدوی‌نژاد بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه احیای شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمسعود پورسید آقایی و قرائت دعای توسل ازسوی مهدی قربانعلی و مدیحه‌سرایی و قرائت دعای کمیل با نوای محسن عرب خالقی از ساعت 24 در شبستان امام خمینی(ره) این بارگاه برپا می‌شود که به صورت زنده و مستقیم از شبکه پنج سیما، رادیو معارف و رادیو تهران پخش خواهد شد.

همچنین، در روز ولادت آن امام همام، مصادف با چهارشنبه، 17 اسفندماه نیز بعد از نماز ظهر و عصر ویژه‌برنامه ظهر ولادت با سخنرانی حجت‌الاسلام میرهاشم حسینی و مدیحه‌سرایی سیدمحسن گرسویی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه شام نیمه شعبان با سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی و مدیحه‌سرایی سیدعلی سادات رضوی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) پایان‌بخش این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha