میزبانی از زائران نوروزی در بقاع میقات الرضا(ع)
کد خبر: 4126373
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

میزبانی از زائران نوروزی در بقاع میقات الرضا(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به‌ویژه بقاع میقات الرضا(ع) آماده میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویحجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، در خصوص برنامه‌های این اداره‌کل برای استقبال از زائران در نوروز 1402، گفت: با توجه به اینکه در سال جاری محدودیت‌های ناشی از کرونا را نداریم در طرح آرامش بهاری میزبان زائران نوروزی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تقارن دارد، لذا طرح ضیافت الهی نیز از دیگر برنامه‌های ما در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است که ویژه زائران برنامه‌ریزی شده است.

احمدزاده تصریح کرد: میزبانی از زائران در بقاع میقات الرضا(ع) که در مسیر زائران است را در دستور کار داریم. علاوه بر این نیز میزبانی در زائرسراها، تکایا و حسینیه‌ها را در سطح شهر مشهد خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: برگزاری طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز طرحی است که همه ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، لذا با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی نیز با طرح آرامش بهاری به‌صورت تلفیقی برگزار و در طول این ایام سفره‌های ضیافت الهی برای میزبانی از زائران آماده است.

احمدزاده گفت: با توجه به اینکه در آستان مقدس همه امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان زائران هستیم، اما برخی از بقاع متبرکه که در مسیر تردد زائران هستند به صورت ویژه میزبانی زئران را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha