نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام برگزار شد
کد خبر: 4125962
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام برگزار شد

نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام عصر امروز، ۱۳ اسفندماه در سالن شهید رجایی استانداری این شهرستان برگزار شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، عصر امروز، ۱۳ اسفندماه در نشست تنظیم بازار استان که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: اهمیت نشست ستاد تنظیم بازار این است که با معیشت مردم سرو کار دارد و اعضای این کارگروه برای تحقق اهداف این نشست تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی بر تشدید نظارت‌ها در آستانه‌ عید نوروز و ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: در نظارت‌ها باید به صورت جدی و به دور از هر گونه تعارف وارد عمل شد و حفظ منافع مردم ملاک مهمی برای ارزیابی مدیران است.

استاندار ایلام افزود: طبق زمان‌بندی تعیین‌شده باید تمامی غرفه‌های میوه و تره‌بار شهر ایلام تا  پایان هفته فعال شود و جهاد کشاورزی و دستگاه های نظارتی بر این غرفه‌ها  نظارت دقیق داشته باشند؛ همچنین گوشت قرمز منجمد تنها از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای استان عرضه شود تا افراد مستحق و نیازمند نیز بتوانند از دریافت گوشت تنظیم بازار بهره‌مند شوند.

بهرام‌نیا در ادامه به فرمانداران شهرستان‌های استان دستور داد که نشست تنظیم بازار را در شهرستان‌ها برگزار کنند و برای نظارت بر بازار تمهیدات لازم را اتخاذ و نظارت میدانی بر بازار را در دستور کار قرار دهند.

همچنین استاندار ایلام اعلام کرد که به منظور نظارت بر عملکرد ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها و نظارت بر قیمت‌های کالاهای اساسی در  شهرستان‌ها، مدیران دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار استان به شهرستان‌ها سفر کنند و گزارشی از وضعیت موجود شهرستان‌ها را ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با اشاره به تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌ها در برخی از روزها از جمله روز جمعه، گفت: منافع مردم خط قرمز ماست و به هیچ عنوان تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی را نمی پذیریم و در چارچوب قانون با نانوایی‌هایی که در این خصوص به وظایف خود عمل نکنند، برخورد می‌شود.

وی با اشاره به عرصه خشکبار و میوه شب عید به‌صورت تنظیم بازار، بیان کرد: ۳۴ قلم کالا از دهه فجر تا عید فطر با تخفیفات خاص عرضه می‌شود که نیاز است دستگاه‌های اجرایی در راستای اطلاع‌رسانی در این خصوص از ظرفیت اصحاب رسانه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha