«خیمه‌های معرفت» در ۱۷ بقیه متبرکه ایلام برپا می‌شود
کد خبر: 4125871
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
در ایام نوروز

«خیمه‌های معرفت» در ۱۷ بقیه متبرکه ایلام برپا می‌شود

معاون اوقاف و امور خیریه استان ایلام از برپایی «خیمه‌های معرفت» در ۱۷ بقعه‌ متبرکه‌ استان در ایام نوروز خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شهیدی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شهیدی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان ایلام، امروز، ۱۳ اسفندماه در نشست ستاد خدمات سفر استان ایلام که در سالن جلسات هتل زاگرس ایلام برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه‌ کشور برنامه‌های ویژه‌ای در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان که امسال متقارن با هم هستند در سطح بقاع متبرکه کشور برگزار می‌کند که در استان هم برپایی این برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ها به‌صورت تلفیقی و تجمیعی ابلاغ شده، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با هیئت امنای بقاع متبرکه شاخص و زائرپذیر انجام شده تا به بهترین نحو در خدمت زائران و گردشگران باشند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و اعزام مبلغان مذهبی از قم به استان افزود: در ۱۷ بقعه متبرکه‌ استان خیمه‌های معرفت برپا خواهد شد.

شهیدی گفت: خیمه‌های معرفت دارای غرفه‌های متعددی از جمله کودک و نوجوان، پاسخگویی به سؤالات شرعی و اجرای مسابقات فرهنگی خواهد بود و برای تحویل سال نو و پخش پیام مقام معظم رهبری به‌صورت تصویری و مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) نیز برنامه‌های متعددی خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha