آمریکا و رژیم صهیونیستی در نبرد ضد مقاومت از تمام امکانات بهره می‌گیرند
کد خبر: 4124776
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
وزیر فرهنگ لبنان در یادواره شهدای رسانه محور مقاومت:

آمریکا و رژیم صهیونیستی در نبرد ضد مقاومت از تمام امکانات بهره می‌گیرند

محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ لبنان تصریح کرد: همانطور که جنگ علیه محور مقاومت در صحنه نظامی ادامه دارد در صحنه رسانه‌ای نیز شاهد نبرد بزرگی علیه آن هستیم و آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راه از تمام امکانات و ابزارهای مدرن از جمله هوش مصنوعی بهره می‌گیرند.

محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ لبنان

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ لبنان طی سخنانی در  نخستین یادواره‌ شهدای رسانه محور مقاومت که صبح امروز، 8 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، ضمن عرض سلام و تحیت به خانواده‌های شهدای رسانه‌ای حاضر در مراسم تصریح کرد: این قاعده و قانون جهان است که اضداد با هم حاضر بوده و با هم شناخته می‌شوند و از این رو هر جا که اشغالگری باشد ضد آن یعنی مقاومت نیز حاضر است و این سنتی الهی است که زوال‌ناپذیر است. لذا مقاومت با وجود تمام حملات و دشمنی‌ها تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد در صحنه حاضر است.

گزارش تصویری ایکنا از یادواره شهدای رسانه محور مقاومت را در صفحه عکس خبرگزاری مشاهده کنید.

وی با اشاره به جانفشانی محور مقاومت با وجود تمام تلاش‌های محور سازش و عادی‌سازی و تأکید بر تاریخ بیش از یک قرن مبارزه ملت فلسطین در راه تحقق آرمان خود و همچنین بیش از نیم قرن مبارزه ملت لبنان و به خاک افتادن شهدای بسیار از این دو کشور به‌ویژه شهدای رسانه‌ای بر تداوم مبارزه تأکید کرد.

نفر وسط: محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ لبنان

به گفته وزیر فرهنگ لبنان همانطور که جنگ علیه محور مقاومت در صحنه نظامی ادامه دارد در صحنه رسانه‌ای نیز شاهد جنگی بزرگ علیه آن هستیم و آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راه از تمام ابزارهای مدرن از جمله هوش مصنوعی بهره می‌گیرند. از سویی پیش‌تر نیز رسانه‌های مقاومت چه از طریق تخریب امکانات، ساختمان‌ها و شهادت خبرنگاران خود و زندانی کردن آنها با سرکوب گستره مواجه بودند.

مقاومت

محمد وسام افزود: آخرین مورد آن شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی است که در برابر چشم جهانیان صورت گرفت و تا کنون با وجود داشتن تابعیت آمریکایی هنوز هیچ اقدامی در راستای محکومیت عامل آن یعنی صهیونیست‌ها صورت نگرفته است.

وی مبارزه در راه آرمان فلسطین و مقاومت را افتخاری برای اهل رسانه دانست که از ابتدای اشغالگری تا جنگ اخیر در سوریه علیه تروریسم همواره در صحنه نبرد بوده‌اند.

وزیر فرهنگ لبنان در پایان، حمایت خود از تأسیس کمیته دائم حمایت از رسانه‌های مقاومت را اعلام کرد.

نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» صبح امروز، 8 اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور خانواده شهدای رسانه از ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، فلسطین و لبنان برگزار شد.

در نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت، ۲۳۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا به همراه مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha