حضور اتباع بیگانه در آزمون اعطای مدرک حفظ قرآن بلامانع است
کد خبر: 4124767
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

حضور اتباع بیگانه در آزمون اعطای مدرک حفظ قرآن بلامانع است

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه ثبت‌نام هجدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن در حال انجام است، گفت: امسال برای نخستین بار اتباع بیگانه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارسحجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا، از ثبت‌نام هجدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این آزمون از 2 اسفند آغاز شده و تا 16 اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار اتباع بیگانه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند، افزود: ثبت‌نام این آزمون از طریق سایت تلاوت برگزار خواهد شد.

قانع با تصریح اینکه این آزمون در سه رشته حفظ 10، 20 و 30 جزء برگزار خواهد شد، گفت: آزمون مرحله نخست این طرح به صورت کتبی از محفوظات و ترجمه و مفاهیم در روز جمعه، 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه آزمون سال گذشته این آزمون در 7 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار شد، افزود: این آزمون امسال در سال جاری در 8 حوزه شهرستان‌های شیراز، خفر، استهبان، جهرم، گراش، داراب، لامرد و بختگان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مرحله دوم این آزمون را اواخر تیر و اوایل مردادماه سال جاری و به صورت شفاهی اعلام کرد و گفت: مرحله سوم این آزمون نیز در آذرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha