تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان در آستانه عید نوروز
کد خبر: 4124046
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان در آستانه عید نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: طرح رصد بازار عید در این استان از هشتم اسفندماه آغاز و با متخلفان برخود جدی می‌شود.

نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، چهارم اسفندماه از آغاز طرح بازرسی و گشت‌های تعزیراتی و نظارت بر بازار شب عید از هشتم اسفندماه خبر داد.

وی افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف رصد بازار، کمک به تثبیت وضعیت قیمت‌ها و صیانت از حقوق مردم با همکاری بازرسان صمت، جهادکشاورزی و اتاق اصناف کار بازرسی و نظارت بر بازار برگزار می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه در این طرح بیش از ۱۵ گروه کار نظارت و بازرسی بر بازار استان را برعهده دارند، اضافه کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان، در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

لقمانی با بیان اینکه نظارت بر اصناف در دو نوبت صبح و عصر و حتی در ایام تعطیل انجام می‌شود، تصریح کرد: در بازرسی‌های اخیر و از ابتدای هفته جاری تاکنون سه باب مغازه قصابی و پوشاک‌فروشی متخلف شناسایی و پلمپ شد. مردم کهگیلویه‌وبویراحمد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی و کم‎فروشی موضوع تخلف را به واحد نظارت و بازرسی ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام
captcha