برگزاری دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در بوشهر
کد خبر: 4123751
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

برگزاری دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در ماه مبارک رمضان در بوشهر خبر داد.

جلسه دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در سپاه امام صادق(ع)

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مجلس تفسیر و جزءخوانی «نوای ملکوتی» صبح چهارشنبه، سوم اسفندماه، از سوی معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق(ع) در سالن کنفرانس فرماندهی این یگان نظامی در محله جانبازان منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) در این جلسه، ترویج فرهنگ قرآنی را موجب پیدایش جامعه معرفتی خواند و گفت: قرآن کریم مرکز همه عرفان‌ها و خوبی‌ها است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) در ادامه با بیان این مطلب که سربازان بسیجی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با قرآن‌محوری، ولایتمداری و اجرای سبک و سیره زندگی اهل‌بیت رسول‌الله(ص) در زندگی باعث شده است که بر دشمنان غالب شویم، افزود: قرآن کانون و عالم تربیت برای نسل‌ها و اقشار مختلف است.

وی از دست‌اندرکاران برگزاری مجالس قرآنی و رسانه ملی و خبرگزاری بین‌المللی قرآن و سایر خادمان قدردانی کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآن و عترت یک فرصت است و آموختن علوم الهی در واقع موجب گشایش درهای بهشت و رحمت پروردگار می‌شود.

این مسئول بر فعال‌تر شدن فعالیت‌های تخصصی، علمی و تربیتی حوزه قرآن و عترت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با هدف ترویج فرهنگی این فعالیت‌ها تأکید کرد و افزود: مساجد و بقاع متبرکه و خانه‌ها و حسینیه‌ها و مؤسسات باید به‌عنوان پرچمدار و پیشرو در فعالیت‌های قرآن و عترت شوند.

گفتنی است، نمایندگان ادارات اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، خبرگزاری بین‌المللی قرآن، مؤسسات قرآنی طاها بوشهر و ثقلین روستای چارک در رابطه با شیوه‌های اجرای مجالس تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال به بحث و تبادل نظر پرداختند.



انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha