آغاز رقابت‌های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 4123545
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

آغاز رقابت‌های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز سی‌و هفتمین دوره جشنواره قران و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان از امروز خبر داد و گفت: 81 نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در این دوره از رقابت‌های قرآنی شرکت کرده‌اند.

محمد‌ایرج باقری‌ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان

محمد‌ایرج باقری‌ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: فراخوان ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان از ۹ آذر در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان اعلام شد که طی این مدت 81 نفر در این دوره از رقابت‌های قرآنی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی، مرکز و سازمان‌های تابعه بوده است، افزود: این دوره از جشنواره قرآنی در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی در دو مرحله دانشگاهی و سراسری بیان کرد: از تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌های قرآنی 10 نفر استاد، 20 نفر دانشجو و 51 نفر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هستند.

وی با اشاره به آغاز بخش کتبی این دوره از مسابقات قرآنی طی امروز، دوم اسفند در سطح این دانشگاه افزود: 56 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بخش کتبی سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های قرآن و عترت دانشجویان شامل معارف، تهذیب و تفسیر قرآن شرکت کرده‌اند.

باقری‌ساوه یادآور شد: مسابقات قرآن و عترت دانشجویان با هدف اعتلای دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت دينی و توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمينه‌سازی انس و الفت دانشجویان با قرآن كريم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha