امور خیر را تنها برای رضای خدا انجام دهیم
کد خبر: 4116432
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

امور خیر را تنها برای رضای خدا انجام دهیم

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری آیه سوره طلاق گفت: همه باید با توکل بر خداوند بزرگ، با عشق کارهای خیر را برای رضای خداوند انجام دهیم.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، مراسم افتتاحیه آزمون طرح سراسری حفظ قرآن کریم فراجا عصر دیروز، اول بهمن‌ماه در سالن الغدیر ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در این مراسم گفت: خداوند در قرآن کریم بدی و خوبی و شر و خیر را به همه ما انسان‌ها نشان داده است و پس از آن نیز سرانجام کارهای ما را یادآوری کرده است.

وی با اشاره به آیه 3 سوره مبارکه طلاق در قرآن کریم اظهار کرد: همه باید با توکل بر خداوند بزرگ، با عشق کارهای خیر را برای رضای خداوند انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: باید از خوبی‌هایی که خداوند بزرگ در اختیار ما گذاشته است، کارهای خوب تولید کنیم و از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم.

حبیبی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم تفکر و تدبر در مفاهیم و آیه‌های قرآن کریم و استفاده عملی از آن‌ها در سبک زندگی تأکید کرد.

یادآور می‌شود، مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان کادر و وظیفه، اعضای وابسته و خانواده‌های آنان همزمان با شهر شیراز در سایر شهرستان‌های تابعه نیز برگزار و به نفرات برتر این مسابقات هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۷
0
0
عالی عالی ❤️
captcha