6 روستای محروم شهرستان مشگین‌شهر از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند
کد خبر: 4113659
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

6 روستای محروم شهرستان مشگین‌شهر از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: افتتاح و انتقال آب شرب به 6 روستای محروم و 810 خانوار مشگین‌شهری برای برخورداری از نعمت آب پایدار محقق شده و تداوم اجرای طرح آبرسانی به 454 روستای استان با جدیت ادامه دارد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۰ دی‌ماه، در مراسم افتتاحیه آب شرب پایدار بهداشتی بخش ارشق مشگین‌شهر اظهار کرد: افتتاح و انتقال آب شرب به 6 روستای محروم و 810 خانوار مشگین‌شهری برای برخورداری از نعمت آب پایدار محقق شده و تداوم اجرای طرح آبرسانی به 454 روستای استان با جدیت ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه بهره‌برداری از 6 طرح آبرسانی مناطق محروم روستایی در بخش ارشق مشگین‌شهر محقق شده است بیان کرد: به همت جهادگران بسیجی استان با اعتبار 85 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و 4 هزار و 921 نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از اجرای 6 طرح آبرسانی مناطق محروم روستایی در بخش ارشق مشگین‌شهر در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم به تمامی اهداف خود در راستای جلب رضایت مردم دست یابیم.

محمدی‌اصل بیان کرد: بسیج و سپاه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی به دنبال خدمت بهولی نعمتان انقلاب است که اقدامات اساسی در استان اردبیل برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه انجام یافته و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود با کم‌ٰترین اعتبارات روستاهای محروم و فاقد آب شرب استان را از نعمت الهی بهره‌مند کنیم و با آبرسانی به 454 روستای استان به تمامی اهداف خود در راستای خود در خدمت به مناطق محروم استان دست یافته و وضعیت اقتصادی مردم را به شرایط مطلوب برسانیم.

انتهای پیام
captcha