یادشهید حجت‌الاسلام سجادشهرکی فراموش نمی‌شود
کد خبر: 4112478
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
نماینده ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

یادشهید حجت‌الاسلام سجادشهرکی فراموش نمی‌شود

نماینده ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: حجت‌الاسلام شهید سجاد شهرکی به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست و خدماتش نیز همیشه به یادها خواهند ماند.

دیدارنماینده ویژه رئیس سازمان تبلیغات با خانواده شهید سجادشهرکیبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، 15 دی ماه حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی نماینده ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر کل هسته مرکزی گزینش این سازمان در سفر به سیستان و بلوچستان، به نمایندگی از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در دیدار با خانواده حجت‌الاسلام شهید سجاد شهرکی  ضمن ابلاغ سلام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همسر شهید، گفت: دشمن وجود حجت‌الإسلام سجاد شهرکی را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانست.
 
وی ادامه داد: لباس روحانیت به معنای مرزبانی عقیدتی و جغرافیایی سربازان گمنام است، از باب عدم بهره‌مندی مردم و ساکنان منطقه محل فعالیت‌شان از خدمات و فعالیت‌های شهید در مسجد مولای متقیان(ع) بسیار ناراحتیم، خدمات صورت گرفته از سمت شهید شهرکی  با توجه به حضور و فعالیت‌های در حال انجام، ملموس و غیر قابل انکار است.
 
حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی ، افزود: دشمن می‌داند چه افرادی را باید از ما بگیرد، آن‌ها احساس کردند اگر حجت‌الاسلام شهید سجاد شهرکی با ویژگی‌هایی که دارد زنده بماند، قطعاً نمی‌توانند در بخشی از زاهدان به اهداف شوم خود با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد دست پیدا کند.
 
وی اضافه کرد: دشمن تصور می‌کند که با حذف شهید شهرکی می‌تواند از فعالیت‌ها و خدمات وی جلوگیری کند، در صورتی که این طور نیست و این موضوع اثبات شده است، نمونه بارز آن سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که امسال سومین سالگرد شهادت وی را پشت سر گذاشتیم اما در مراسم سالروز شهادت از 73 کشور دنیا بر سرمزار ایشان در کرمان حاضر شدند، خدمت به مردم و انسانیت و مبارزه با ظلم این چهره‌ها فراموش نمی‌شوند.
 
وی در ادامه خواستار رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های خانواده شهید شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر الگوپذیری از زندگی شهدا و خصوصاً حجت‌الاسلام شهید سجاد شهرکی  و تداوم فعالیت‌های این شهید در زاهدان بیان کرد: یکی از خدمات این شهید، ترک اعتباد 500 نفر در زاهدان و اشتغال برخی از آن‌ها بود به طوری که در چند روز قبل از شهادت‌شان، در جلسه‌ای که در محل این اداره کل برگزار شد، وی به دنبال شغل برای سایر افراد پاک شده بود و این نشان از دغدغه‌مند بودن این شهید بزرگوار است.
 
شامگاه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان، حجت‌الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان(ع) در مقابل این مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام
captcha