لزوم استفاده از روش‌های ابتکاری در اجرای طرح امین
کد خبر: 4111011
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
مسئول طرح مدارس امین نقده تاکید کرد

لزوم استفاده از روش‌های ابتکاری در اجرای طرح امین

مسئول طرح مدارس امین نقده بر لزوم بهره گرفتن از روش‌های ابتکاری برای اجرای طرح امین در مدارس تاکید کرد و گفت: در این صورت می‌توان طیف وسیعی را جذب کرد.

لزوم استفاده از روش‌های ابتکاری در اجرای طرح امینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حبیب علیزاده مسئول طرح مدارس امین نقده در نشست هم‌اندیشی و جلسه توجیهی مربیان مدارس امین نقده در مدرسه علمیه فاطمیه (س) این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور مربیان امین در مدارس لازم و ضروری است، باید روش‌های ابتکاری به کار گرفته شود، تا طیف وسیعی جذب شود، در بسیاری از وظایف محوله از جمله تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان باید کار کنیم تا بتوانیم نیروهای مذهبی و آشنا به فرامین دینی تربیت کنیم.

مسئول طرح مدارس امین نقده یکی از مهم‌ترین راه‌های تاثیرگذاری را تبلیغ چهره به چهره عنوان کرد و گفت: طلاب هرچقدر در توان دارند،  باید به کار ببرند و با ایده‌های نو و ابتکاری نشست‌های مذهبی و دینی را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: شما به عنوان مبلغ طرح امین با مدیران، معلمین و دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنید، زیبایی‌ها و محاسن طرح امین و تبلیغ دینی را در مدارس به صورت عملی به نمایش بگذارید.

علیزاده گفت: یکی از اهداف طرح امین ایجاد الفت و همدلی در بین دانش آموزان است، بنابراین نباید به مسائلی که موجب تفرقه است دامن زد.

انتهای پیام
captcha