برگزاری مسابقات قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4107835
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

برگزاری مسابقات قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد

عضو شورای مردمی مسابقات استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری اولین مسابقات قرآنی با عنوان علی(ع) قرآن ناطق طی 13 دی‌ماه، همزمان با شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

مسابقات قرآنی

کشواد جمالفرد، رئیس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: اولین مسابقات قرآنی با عنوان علی(ع) قرآن ناطق با هدف شناسایی و تشویق فعالان و توسعه فعالیت‌های قرآنی طی 13 دی‌ماه، همزمان با شهادت سردار قاسم سلیمانی از سوی مجمع قرآنیان استان برگزار می‌شود.

وی رشته‌های این دوره از مسابقات را حفظ (5، 10 و 20 و حفظ جزء 30 و حفظ کل ویژه دانش‌آموزی، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم ویژه کارکنان دولت، مداحی(روضه‌خوانی، سینه‌زنی و دعاخوانی)، تواشیح، چهل حدیث و اذان اعلام کرد و افزود: مسابقات ویژه آقایان و بانوان در رده‌های سنی دانش‌آموزی و آزاد با داوری بیش از 40 نفر برگزار خواهند شد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به مهلت ثبت‌نام تا 5 دی‌ماه، اضافه کرد: تاکنون بیش از 90 نفر در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند.علاقه‌مندان جهت شرکت می‌توانند مشخصات خویش را به شماره 09021240313 ارسال کنند، مرحله استانی دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.جشنواره اختتامیه 15 بهمن‌ماه است.

جمالفرد با اشاره به عنوان پرتو قرآنی در مکتب سلیمانی در این دوره از مسابقات، ابراز کرد: شهید سلیمانی به عنوان الگوی تربیت قرآنی معرفی خواهند شد، ضمن اینکه مدیران فعال مؤسسات، مربیان و بانیان خانه‌های قرآنی، خیرین و سایر مؤثرین شناسایی شده و ثبت‌نامی بعد از ارزیابی فعالیت‌ها، دسته‌بندی و ممتازین مورد تشویق قرار گرفته و به دستگاه‌های فرهنگی جهت حمایت معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha