دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4107513
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» برگزار می‌شود

دوره تصویری «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره تصویری «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیر مجموعه جامعه قرآنی عصر، با تدریس اساتیدی از جمله حجج اسلام نبی‌الله بیاتی، مجتبی شغلی، امین شغلی و سیدشمس الدین موسی کاظم برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۳۰۰ دقیقه آموزش تصویری در ۳۳ جلسه ویژه مربیان جلسات خانگی قرآن کریم و داوطلبان تشکیل جلسات در خانه و مسجد است. در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار آشنا خواهید شد.

از جمله موضوعاتی که در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» به آن پرداخته می‌شود می‌توان به احکام نشستن در محضر قرآن و حمل و تلاوت آیات از جمله مباحث اشاره کرد.

اگر جلسات خانگی قرآن را یک دورهمی قرآنی بدانیم، یکی از چیز‌هایی که آثار این دورهمی را ماندگار می‌کند و عمق می‌بخشد تکنیک‌های ارتباط‌گیری است؛ لذا در این دوره با شیوه‌های ارتباط‌گیری خصوصا با جوانان و نوجوانان نیز آشنا می‌شوید.

از آنجایی که جلسه خانگی قرآن باید در نهایت جذابیت و زیبایی برگزار شود پس لازم است راهکار‌های کلاسداری را خوب آموزش دید و دست آخر فعالی که می‌خواهد سنت حسنه برگزاری جلسه خانگی قرآن را انجام بدهد بهتر است اطلاعاتی از تاریخچه، چستی و چرایی این جلسات و روش‌های برگزاری آن داشته باشد تا جلسه‌ای تشکیل دهد که با منطقه و مخاطبش سازگاری بهتری داشته باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره بر روی دوره تصویری «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» کلیک کنند. به شرکت‌کنندگان در کلاس‌های موارد فوق، مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی جامعه قرآنی عصر اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha