قرارگاه «عدالت فرهنگی» در مناطق محروم راه‌اندازی شد
کد خبر: 4107179
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

قرارگاه «عدالت فرهنگی» در مناطق محروم راه‌اندازی شد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به رویکرد عدالت‌محوری دولت سیزدهم گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به‌صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌اندازی شده است.

حمید طریفی‌حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، حمید طریفی‌حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی دانش‌آموزان استثنایی خیرساز در شهرستان محروم ریگان واقع در جنوب شرق استان کرمان بیان کرد: قرارگاه عدالت فرهنگی به‌صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سازمان آموزش و پرورش استثنایی نماد عدالت تربیتی در کشور است و توجه به این دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشور به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

طریفی‌حسینی با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند، افزود: تمام تلاش ما در مدارس استثنایی این است که استعدادهایی که در این مدارس آموزش می‌بینند، شکوفا شوند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به افتتاح مدرسه استثنایی در ریگان بیان کرد: تأمین ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ریگان نیز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha