برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن با حضور نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4099981
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
فردا

برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن با حضور نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری

مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی در رشته‌های تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، فردا 26 آبان‌ماه به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

مسابقات سراسری قرآن کریم

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی در روز 26 آبان‌ماه، اظهار کرد: این مسابقات به‌صورت برخط و بر طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه استان در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، متسابقان برای شرکت در مرحله مقدماتی آزمون معارفی بر اساس زمان‌بندی تعیین شده برای هر رشته می‌بایست به سامانه آزمون به آدرس اینترنتی https://azmoon.kavano.org مراجعه کنند.

مولوی تصریح کرد: متسابقان رشته تفسیر قرآن کریم از ساعت ۱۵ تا۱۶فردا 26 آبان‌ماه برای شرکت در این مرحله به سامانه آزمون مراجعه می‌کنند؛ همچنین آزمون‌های رشته نهج‌البلاغه ازساعت ۱۶تا ۱۷و صحیفه سجادیه ازساعت۱۷تا ۱۸برگزار خواهد شد که مدت زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون از لحظه ورود به سامانه برای هر نفر ۳۰ دقیقه است.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی رشته‌های معارفی این دوره از مسابقات اوایل بهمن‌ماه به صورت حضوری و به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود، گفت: امسال در مجموع ۱۷۷ بانو و آقا از استان در بخش معارفی این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که از این تعدا، ۶۰ نفر در رشته نهج‌البلاغه، ۸۸ نفر تفسیر قرآن و ۲۹ نفر در رشته صحیفه سجادیه شرکت کردند و در نهایت 23 خانم و آقا با کسب نمرات حدنصاب لازم، به مرحله مقدماتی راه یافتند.

انتهای پیام
captcha