تأکید رهبری بر مقابله با جنگ شناختی دشمن
کد خبر: 4099590
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد:

تأکید رهبری بر مقابله با جنگ شناختی دشمن

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: همه تأکیدات ایشان، برای مقابله با جنگ شناختی است چون این موضوع یک واقعیت است و ما در صحنه جنگ قرار داریم، پس باید با تمام توان در این میدان بایستیم

ارسالی/ جبهه حق با تمام توان در حال پیشرفت است و جبهه باطل برای از بین بردن آن، به میدان آمدهبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه، 23 آبان در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش‌سفیدان استان در زاهدان برگزار شد، گفت: نگاه مقام معظم رهبری به استان و جهان اسلام یک نگاه راهبردی است و همیشه دیده‌اید آنچه اسلام عزیز می‌فرماید رهبر انقلاب تأکید بر اجرای آن دارد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه، با اشاره به نگاه عبادی اسلام به کار و تلاش، ادامه داد: اگر مطابق رویه‌های دین مبین اسلام کار و تلاش انجام شود، تمام پیشرفت‌ها برای جامعه اسلامی محقق می‌شود.

سردار کرمی ادامه داد: همه ما باید در این میدان تلاش کنیم؛ کسب علم مثل عبادت است و باعث می‌شود هم دنیای پیرامون‌مان را خوب بشناسیم و هم به پیشرفت‌های مختلف دست بیابیم.

وی اضافه کرد: تأکیدی که امروز به دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش شده، تولید علم و ثروت است. تفکری که اسلام بر آن تأکید دارد، موجب می‌شود هم راه را خوب بشناسیم، هم از دسیسه‌های دشمن آگاه شویم و هم بدانیم که قرآن بر این موضوع تأکید دارد که دشمن اصلی شما صهیونیست است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه ادامه داد: دشمن در طراحی بسیار قوی عمل می‌کند، امروز یکی از موضوعات بسیار مهم در جنگ شناختی این است که دشمن تلاش دارد تا ذهن‌ها را مشغول و هدایت کند که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: همه تأکیدات ایشان، برای مقابله با جنگ شناختی است چون این موضوع یک واقعیت است و ما در صحنه جنگ قرار داریم، پس باید با تمام توان در این میدان بایستیم، نه بترسیم و نه بترسانیم یعنی شرایطی وجود دارد و دشمن تلاش می‌کند در جبهه حق چند موضوع را انجام دهد چون امروز جبهه حق با تمام توان در حال پیشرفت است و جبهه باطل برای از بین بردن این جبهه به میدان آمده است.

سردار کرمی اظهار کرد: امروز ملت شریف ایران در جبهه حق است و دشمن تلاش می‌کند تا اراده‌ها را بشکند یا ضعیف کند و ما را نسبت به آرمان‌های اسلام سست نماید.

وی در ادامه گفت: ما در سیستان و بلوچستان تجزیه‌طلب نداریم و همه در کنار هم برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.
انتهای پیام
captcha