تبیین از دغدغه‌های رهبری و مسئله مهم کشور است
کد خبر: 4099489
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
استاندار خراسان‌جنوبی:

تبیین از دغدغه‌های رهبری و مسئله مهم کشور است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به سفر نماینده مقام معظم رهبری به این استان گفت: در شرایطی که موضوع تبیین از دغدغه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و از مسائل بسیار مهم کشور است، وجود افراد صاحب‌نظری همچون آقای سعید جلیلی بی‌نظیر است.

دیدار سعید جلیلی با نماینده ولی فقبه در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۳ آبان‌ماه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که با حضور نماینده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در شورای عالی امنیت ملی همراه بود، بر جایگاه ارزنده سعید جلیلی در تبیین مبانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید و اظهار کرد: دکتر جلیلی در تبیین مبانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهل فکر، تفسیر و تحلیل هستند.

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در مجموعه استانداری و حوزه‌های تابعه شامل فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، ۵۳ شهید داریم که برخی کارمند وزارت کشور بوده‌اند و به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و گروهی هم از اعضای خانواده‌های همکاران هستند.

قناعت ادامه داد: امسال و برای نخستین بار، برگزاری یادواره شهدای استانداری را در برنامه قرار دادیم که امشب با حضور نماینده مقام معظم رهبری در حسینیه جماران برگزار می‌شود؛ برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فرصت حضور ایشان، چندین دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و نمایندگان دانشجویان استان پیش‌بینی شده است تا همه ما بتوانیم از بیانات ایشان در مباحث تبیینی به نحو شایسته استفاده کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: در شرایطی که موضوع تبیین از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه‌الله) و از مسائل بسیار مهم کشور است، وجود افراد صاحب‌نظری همچون دکتر جلیلی ظرفیتی بی‌نظیر است.

انتهای پیام
captcha