اصلاح خبر طرح ملی «تلاوت» در فارس
کد خبر: 4098978
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

اصلاح خبر طرح ملی «تلاوت» در فارس

در پی انتشار خبری مبنی بر ثبت‌نام طرح ملی «تلاوت» در استان فارس، اصلاحیه‌ای درباره برخی از جزئیات این خبر از سوی مسئول اجرای این طرح در استان اعلام شده است.

طرح ملی «تلاوت»در تاریخ 16 آبان‌ماه جاری خبر با عنوان «ثبت‌نام طرح ملی تلاوت در فارس» در خروجی ایکنای فارس قرار گرفت که طبق اعلام مسئول اجرای این طرح در استان، این خبر نیاز به اصلاحاتی دارد.

اعظم جاوید، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت «ذکر جمیل» فارس و همچنین مسئول اجرای طرح ملی «تلاوت» در این استان به خبرنگار ایکنا گفت: طرح ملی «تلاوت» از سال ٩٨ در استان فارس اجرا شده است که این طرح در سراسر کشور با همکاری مؤسسه صراط مشهد و دارالقرآن آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه طرح طی دو سال گذشته توسط مؤسسه ذکر جمیل در استان فارس اجرایی شده است، گفت: مکان برگزاری کلاس‌های طرح مذکور در شیراز، در دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است و در حال حاضر پایان آموزش ترم سوم برای ورودی‌های ۹۸ در حال برگزاری است که یک ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و ثبت‌نام دوره های جدید طرح ملی «تلاوت» هرساله و در ایام تابستان توسط مؤسسه صراط و از طریق سایت ملی تلاوت انجام خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت «ذکر جمیل» فارس با اشاره به وضعیت برگزاری کلاس‌های طرح ملی تلاوت بیان کرد: ورودی‌های ۹۸ اکنون ترم سوم را می‌گذرانند و در سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ هم ثبت‌نام داشته‌ایم.

جاوید تصریح کرد: در استان فارس به همت مؤسسه ذکر جمیل دوره‌های مقدماتی صوت و لحن را برگزار می‌کنیم که علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در کلاس‌ها، روزهای پنجشنبه به دارالقرآن حرم حضرت شاهچراغ(ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha