هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» در خراسان رضوی اجرا شد
کد خبر: 4096771
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد ریال

هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» در خراسان رضوی اجرا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» با هزینه ۱۷ میلیارد و 990 میلیون ریال، تهیه و توزیع یک هزار و 108 بسته معیشتی، 164 سری جهیزیه، 18 بسته مکمل غذایی ویژه زنان باردار و... از محل نذورات مردمی و عواید موقوفات انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی، 12 آبان‌ماه در هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» که در آستان مقدس امامزاده غیاث‌الدین محمد(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» به همت خیرین و از محل نذورات و عواید موقوفات در 23 بقعه متبرکه 13 شهرستان خراسان رضوی، یک هزار و 108 بسته معیشتی تهیه شد که در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع 164 سری جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه، تهیه 18 بسته مکمل غذایی ویژه زنان باردار با هزینه بالغ بر 9 میلیون تومان و همچنین ارائه خدمات رایگان و تخفیفی به نام نامی امام زمان(عج)، از دیگر اقدامات در طرح «قرار دوازدهم» است که در هشتمین دوره این طرح صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه مجموعه هزینه‌های اقداماتی که در حال انجام است، ۱۷ میلیارد و 990 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: طرح «قرار دوازدهم» به برکت وقف و موقوفات متبرکه آغاز شده و به همت خادمین بقاع متبرکه، تولیت آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و خیران در حال انجام است.

وی بیان کرد: اتفاق خوبی که در خراسان رضوی شاهد آن هستیم، ایجاد ستاد هماهنگی امور خیریه است که با حمایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و ظرفیت موجود در حال فعالیت است. در این روزها کار مهمی که می‌توان در مقابل بدخواهی دشمنان انجام داد، خدمت بی‌منت و خدمت کریمانه به زائران و مجاوران آستان‌های مقدس است.

انتهای پیام
captcha