جامعةالمصطفی نهادی ممتاز و پیشرو در نظام اسلامی است
کد خبر: 4096717
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی:

جامعةالمصطفی نهادی ممتاز و پیشرو در نظام اسلامی است

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: جامعةالمصطفی العالمیه، مولود مبارک انقلاب اسلامی و نهادی ممتاز، پیشرو و خلاقّ در توسعه رشته‌های دانشی و معرفتی است.

سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ظهر امروز ۱۲ آبان طی سخنانی در هم‌اندیشی قاریان و حافظان قرآنی المصطفی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: جامعةالمصطفی یک نهاد ممتاز و پیشرو در نظام اسلامی است که از ظرفیت بی‌نظیری برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع قرآنیان المصطفی در خراسان، ضمن معرفی اجمالی فعالیت‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و بیان زمینه‌های همکاری، آمادگی این مرکز را برای تعامل هرچه بیشتر با ظرفیت طلاب قرآنی غیرایرانی اعلام کرد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان اینکه کار برای قرآن هرگز خستگی ندارد و قرآن هیچ وقت مدیون کسی نمی‌ماند، تصریح کرد: مأنوس بودن با قرآن در زندگی بسیار راهگشا است و اگر جامعه قرآنی شود همه مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وجود هر آسیب در جامعه به دلیل پناه نبردن به قرآن است گفت: در کل جوامع بشری اگر ظلم و ستم می‌بینند علتش دور افتادن از قرآن است.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: اگر می‌توانستیم قرآن را در کل جهان به نحو احسن منتشر کنیم تمام مشکلات بشری حل می‌شد.

حجت‌الاسلام میریان تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر تمدن‌سازی عصر ظهور وظیفه متولیان و فعالان عرصه قرآن بسیار سنگین است.

انتهای پیام
captcha