راه‌اندازی کانون بانوان فعال در عرصه رسانه
کد خبر: 4096437
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
از سوی بسیج رسانه خراسان‌جنوبی؛

راه‌اندازی کانون بانوان فعال در عرصه رسانه

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما ایجاد کانونی ویژه بانوان فعال در عرصه رسانه است، گفت: راه‌اندازی این کانون با توجه به اینکه ۷۰ درصد خبرنگاران خراسان‌جنوبی از بانوان هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۱ آبان‌ماه در دیدار با بانوان خبرنگار این استان با تأکید بر اینکه از هر کاری که به بهبود فعالیت رسانه‌ای منجر شود، حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: همچنین دوره‌ای در زمینه فعالیت در شبکه‌های مجازی داریم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما ایجاد کانونی ویژه بانوان فعال در عرصه رسانه است، افزود: راه‌اندازی این کانون با توجه به اینکه ۷۰ درصد خبرنگاران خراسان‌جنوبی از بانوان هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ما با یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با انقلاب اسلامی رو‌به‌رو هستیم، گفت: دشمن به معنای واقعی با همه ابزار و امکانات خود در این جنگ هیبریدی ورود پیدا کرده است.

رضایی با بیان اینکه دشمن با گروهک‌های معاند و نیز با مسائل قومیتی و اختلافات مذهبی در این جنگ ترکیبی ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: یکی از حوزه‌های فعالیت دشمن در فضای مجازی بحث بانوان و موضوع عفاف و حجاب بوده و دشمن کار در این زمینه را کمپین‌های مختلف در برخی شبکه‌های اجتماعی شروع کرد تا به برخی از وقایع اخیر رسید.

وی با بیان اینکه تبیین وقایع اخیر در فضای حقیقی و مجازی باید جدی گرفته شود، بیان کرد: دشمن دریافته است که در فضای حقیقی نمی‌تواند اقدام خاصی را رقم بزند؛ از این جهت از چند سال قبل در حوزه رسانه و شبکه‌های مجازی فعالیت علیه انقلاب و ایران را شروع کرده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن از ناامن کردن جامعه جلوگیری از حل مشکلات اقتصادی و پیشرفت اقتصادی ایران است، اظهار کرد: از همان ابتدای ماجرای فوت مرحوم مهسا امینی مشخص بود که دشمن اصل نظام را هدف گرفته و بحث حجاب و... موضوع دیگری است که باید در یک بستر آرام پیرامون آن گفت‌وگو کرد.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در شرایط فعلی نیاز به تقویت و حمایت از جبهه داخلی در جنگ رسانه‌ای داریم، گفت: لازم است با تبیین درست و منطقی همراه با تعامل عمیق‌تر به شبهات جوانان و نوجوانان پاسخ دهیم.

انتهای پیام
captcha