شيخ نعیم قاسم: ميشل عون حامی مقاومت بود
کد خبر: 4095737
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

شيخ نعیم قاسم: ميشل عون حامی مقاومت بود

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان از نقشی که میشل عون، رئیس جمهور این کشور در حمایت از مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی ایفا کرده، قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از النشرة، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ژنرال میشل عون دستاوردهای زیادی در کشور داشته است؛ او توانست از سلطه بیگانگان بر لبنان جلوگیری کرده و در حمایت از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی مشارکت داشته باشد.

وی افزود: میشل عون در کمک به مقاومت و پیروزی آن در نبرد فجر الجرود در مقابل گروه‌های تکفیری نقش داشت و در دوره او وحدتی که در موضع رسمی کشور وجود داشت و همکاری که بین ارتش، ملت و مقاومت صورت گرفت، باعث شد تا دستاورد ترسیم مرزهای آبی با رژیم صهیونیستی محقق شود.

معاون دبیر کل حزب‌الله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما از دعوت نبیه بری، رئیس مجلس، برای گفت‌وگو و نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌ها، حمایت می‌کنیم؛ زیرا انتخاب رئیس‌جمهور برای هر راه‌حلی که می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی، مالی و اجتماعی رخ دهد، ضروری است.

وی ادامه داد: پیروزی در مرزبندی دریایی با رژیم صهیونیستی بسیار بزرگ بوده و در تاریخ منازعات بی‌نظیر است؛ چرا که یک کشور ضعیف ـ در مقایسه با دشمن ـ همراه با مقاومت و ملتی منسجم، توانست در مقابل اسرائیل و آمریکا پیروز شود. این برای اولین بار بود که ما توانستیم بدون شلیک یک گلوله به آنچه که می‌خواستیم برسیم.

انتهای پیام
captcha